Veelgestelde vragen
Algemeen
Hoe kan ik inloggen bij SKG Online?
Ik weet mijn pincode niet meer. Wat nu?
U kunt het beste hiervoor telefonisch contact met ons opnemen. Zorg wel dat u uw digipas bij de hand heeft.
Technisch - Hoe leeg ik de cache van een browser?
Als er wat onverklaarbare problemen zijn bij SKG Online kan het helpen om de cache te legen:
Mozilla Firefox:
Klik rechtsbovenin op het symbool met de 3 onder elkaar liggende streepjes. Kies dan voor opties.
In het nieuwe tabblad dat u krijgt kiest u links in het menu voor Privacy en Beveiliging.
Dan zoekt u naar cookies en websitegegevens.
Daar klikt u op de knop gegevens wissen
Vervolgens vinkt u alleen gebufferde webinhoud aan en dan op de knop wissen.
Nieuwe Edge:
Klik op de 3 puntjes rechtsboven en kies voor Instellingen.
Kies in het nieuwe venster voor Privacy, zoeken en services.
Aan de rechterkant kies onder de kop Browsegegevens wissen, de knop: Kiezen wat u wilt wissen
Er verschijnt een menu Browsegegevens wissen met allemaal vierkantjes, aan of uitgevinkt.
Klik hier van de vierkantjes alles uit behalve Afbeeldingen en bestanden in de cache . Dat hokje blijft dus grijs.
Eventueel kunt u bovenaan het tijdsbereik nog aanpassen van afgelopen uur naar bijvoorbeeld Gehele tijd.
Klik nu op de knop: Nu wissen.
Google Chrome:
Klik rechtsboven op de 3 puntjes en daarna op Instellingen.
Scroll helemaal naar beneden en klik op Geavanceerd.
Zoek nu onder het kopje Privacy en beveiliging naar Browsegegevens wissen.
Klik hierop en vink alleen Gecachte afbeeldingen en bestanden aan. Klik nu op de knop gegevens wissen.
Internet Explorer : Deze browser wordt vanaf 2020 niet meer ondersteund door SKG
Ik krijg een bedrag terug met een code. Wat betekent dit ?
Deze codes worden gebruikt zowel bij incasso’s als overig betalingsverkeer.
Zie Incasso – Overzicht met redenen voor het niet uitvoeren van een incasso.
Ik kan niet inloggen in SKG Online en gebruik F-Secure als virusscanner
Het kan zijn dat u niet meer kan inloggen in SKG Online, terwijl u zeker weet dat abonneenummer en antwoordcode juist zijn. F-Secure als virusscanner heeft een module die Bankierbeveiliging heet.
In dat geval moet u deze module uitschakelen of in F-Secure op de juiste plek de website secure.skggouda.nl toevoegen.
Voor meer informatie: https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/5276-wat-is-bankierbeveiliging-en-hoe-werkt-het
en https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/5287-waarom-heb-ik-bankierbeveiliging-nodig
Meer weten? Neem direct contact met ons op.
Accountmanagers
Neem direct contact op met een accountmanager
Bertil Prins
info@skggouda.nl
(0182) 58 80 60
André Boer
info@skggouda.nl
(0182) 58 80 61