SKG_Logo

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik inloggen bij SKG Online?

Om te kunnen inloggen  in SKG Online heeft u een digipas nodig. Als u die nog niet heeft, kunt u daarvoor de formulieren bij ons aanvragen om gemachtigd te worden de rekening(en) te beheren.

Ik weet mijn pincode niet meer. Wat nu?

U kunt het beste hiervoor telefonisch  contact  met ons opnemen. Zorg wel dat u uw digipas bij de hand heeft.

Technisch - Hoe leeg ik de cache van een browser?

Als er wat onverklaarbare problemen zijn bij SKG Online kan het helpen om de  cache te legen:

Mozilla Firefox:

Klik rechtsbovenin op het symbool met de 3 onder elkaar liggende streepjes. Kies dan voor opties.
In het nieuwe tabblad dat u krijgt kiest u links in het menu voor Privacy en Beveiliging.

Dan zoekt u naar cookies en websitegegevens.
Daar klikt u op de knop gegevens wissen

Vervolgens vinkt u alleen gebufferde webinhoud aan en dan op de knop wissen.

Nieuwe Edge:

Klik op de 3 puntjes rechtsboven en kies voor Instellingen.
Kies in het nieuwe venster voor Privacy, zoeken en services.
Aan de rechterkant kies onder de kop Browsegegevens wissen, de knop: Kiezen wat u wilt wissen
Er verschijnt een menu Browsegegevens wissen met allemaal vierkantjes, aan of uitgevinkt.
Klik hier van de vierkantjes alles uit behalve  Afbeeldingen en bestanden in de cache . Dat hokje blijft dus grijs.

Eventueel kunt u bovenaan het tijdsbereik nog aanpassen van afgelopen uur naar bijvoorbeeld Gehele tijd.

Klik nu op de knop: Nu wissen.

Google Chrome:

Klik rechtsboven op de 3 puntjes en daarna op Instellingen.
Scroll helemaal naar beneden en klik op Geavanceerd.
Zoek nu onder het kopje Privacy en beveiliging naar  Browsegegevens wissen.

Klik hierop en vink alleen  Gecachte afbeeldingen en bestanden  aan. Klik nu op de knop gegevens wissen.

Internet Explorer  : Deze browser wordt vanaf 2020 niet meer ondersteund door SKG

Ik krijg een bedrag terug met een code. Wat betekent dit ?

Deze codes worden gebruikt zowel bij incasso’s als overig betalingsverkeer.

Zie Incasso – Overzicht met redenen voor het niet uitvoeren van een incasso.

Ik kan niet inloggen in SKG Online en gebruik F-Secure als virusscanner

Het kan zijn dat u niet meer kan inloggen in SKG Online, terwijl u zeker weet dat abonneenummer en antwoordcode juist zijn. F-Secure als virusscanner heeft een module die Bankierbeveiliging heet.

In dat geval moet u deze module uitschakelen of in F-Secure op de juiste plek de website secure.skggouda.nl toevoegen.

Voor meer informatie:  https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/5276-wat-is-bankierbeveiliging-en-hoe-werkt-het

en  https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/5287-waarom-heb-ik-bankierbeveiliging-nodig

Meer weten? Neem direct contact met ons op.

Accountmanagers

Neem direct contact op met een accountmanager

img_acc_manager_bertil

Bertil Prins
(0182) 58 80 60
prins@skggouda.nl


img_acc_manager_andre

André Boer
(0182) 58 80 61
boer@skggouda.nl

Overzicht sluiten